Godmorgon FREDAG!

För visst är det fredag idag? Mina dagar börjar flyta ihop till en enda gröt nu känner jag. Fredag säger ni, och jag jobbar helg. igen! Och samma visa nästa vecka, tar aldrig slut!
 
Idag gick jag upp tidigt för att hinna köra några minuters yoga innan en kille ska komma och kolla på våra element, men han har inte kommit än. Tänkte att jag skulle hinna duscha efter att han har varit här men det kommer jag inte kunna, så jag får duscha imorgon,hehe.
 
Har precis suttit och ätit frukost vid datorn och klippt ihop en instagramvideo till jobbets instagram. Tror den blir rätt bra faktiskt! Kommer nog ut på @brilloboxen senare idag.

Tyvärr hade jag ingen havremjölk eller liknande hemma så fick klara mig utan.

Idag toppade jag min gröt med saltade solrosfrön, pumpafrön och sesamfrön, kokosflingor och massa jordgubbssylt! MUMS

Kommentera här: