Dom första fem dagarna innan helg är alltid de jobbigaste

Idag är det måndag. Ny vecka, nya tag! Hela förra veckan gick åt att städa och tvätta. Jag blir liksom lite tokig och när jag väl har börjat då ska allt göras så himla ordentligt och gärna flera gånger. Igår vart vi alla fall nöjda och det känns ju helt fantastiskt med en ren och fin lägenhet.
 
Som sagt. Ny vecka, nya tag. Jag vaknade imorse med inställning att jag vill ta tag i mitt liv (detta händer då och då, haha, och då köttar jag på ett par veckor tills jag tröttnar). Jag vaknade iallafall och inledde dagen med yoga. Det är så himla skönt när man väl kommer igång med det men just nu känner jag mig bara stel och klumpig. Det är ju inte så himla kul när man inte kan någonting heller utan måste kika ner i en mobilskärm varannan sekund. 
 
Sen blev det en dusch följt av en smoothiefrukost. I mina smoothies har jag, en hel banan, en massa frysta hallon och en näve spenat och så mixar jag faktiskt det med äppeljuice istället för t.ex, havremjölk eller soygurth. Tycker det blir så himla mycket godare så.
 

Kommentera här: