2014 Årsresume. DEL 1 (Jan-Jun)

Vad hände egentligen i mitt liv år 2014? Det är svårt att veta med tanke på att jag knappt bloggade alls under hela året! Som tur är har jag min instagram att själv blicka tillbaka i för att minnas året och på så sätt kan jag återberätta det här för er! :)
 
Nyår 2013-2014
Jag firade in det nya året med ett gäng härliga vänner i spånga. Vi var hemma hos Andrea och festade loss och efter en liten tripp till en anan fest i närheten, en vurpa som skrapa upp hela mitt knä och en Andrea som vägrar gå att lägga sig, så tog jag Taxi hem för 150kr från en väldigt lyckad nyårsfest! 
Morgonen efter vaknade jag med storsta såret på knät (fortfarande värsta ärret nu) och en kvarglömd sko hos Andrea, haha!

Januari 2014
Nu hade det nya året börjat! Skulle det bli någon förändring sen 2013? Ja det tror jag nog! Men det började bra med mina nära och kära vänner såklart!
 
Det blev mycket tid spenderad på hästryggen! Chojke och jag började verkligen hitta varandra ordentligt och det var så kul att äntligen börja förstå hur den hästen fungerade! :)
 
OCH SÅ KOM MIN SYSTER OCH HENNES FAMILJ PÅ BESÖK! :D
Dom bodde hos mig och Daniel vilket inte var sådär jättepopulärt till en början! Monty grät på kvällen när dom kom och på morgonen efter när dom vakna haha! Sen när det var dags för dom att åka hem så pekade han på mig och sa "That one stay!" hahahahahah! Sophie hann med att rida på Chojke också! och någon gång här hade Becca börjat rida med mig på fredagar också!
Fanny och Noëlle var också på besök! :) Blev en lekdag hemma hos mig för alla barnen :D


Februari 2014
Den här månaden bestod av ännu mera hästhästhäst! Barbackarinding och massa skoj! Försök till hoppning men jag fegade ur, haha! Jag köpte bok på bokrean och jag och Daniel firade 4år tillsammans! :D
Sen åkte även lillebror och jag och hälsade på våran fantastiska farmor på gotland! :)

 
Mars 2014.
Mars månad bjöd på lite smått och gått. Vincents dop som jag grät mig igenom som ett litet barn haha! Och en massa hästfest ;) Becca ramlade av som vanligt och så lite myspys med min pojkvän såklart! Jag hittade även min favoritöl på systemet ivlket gjorde mig lite extra glad. Mio var också med på ett hörn, såklart!
Men lite mer detaljerat inom hästvägen så blev det MASSOr med galopp ute, fina dressyrpass på banan och duktiga Chojke kom iväg på sin första Pay'n'jump vilket han gick felfritt på! DUKTIGA HÄST!!

 
April 2014.
Som vanligt är det mycket häst ! Jag red ju 3-4 gånger i veckan under denhär tiden så det blir mycket hästrealterad uppdatering då det var det ända jag höll på med!
Jag och Chojke började öva på att övervinna min jäkla hopprädsla, haha!
 
Jag ver skiträdd men det gick ju bra! :)
 
April bjöd också på massa mer hästmys i vårvärmen! Jag kunde äta frulle på ballen och även sola i bikini där! Jag och Daniel unnade oss en helg på hotell i uppsala där vi badade i pool och drack champagne och bara möööös! Jag och min kusin gick ut å kalasade och så var lillebror på besök hos mig. :D

 
Maj 2014.
Mer fest, mer häst och så skolutflykt! Chojke släpptes på bete i slutet av maj!
Jag solade massor utan att bli brun...
Gick på studentskiva...
Ja, inte så mkt intressant..
 

 
Juni 2014.
Vad hände denna månad? Jo min fina kusinvitamin tog studenten! 
Jag fick sommarlov!
Red massor!
Firade midsommar med Daniel och med min kusin och massa galna ppl!
Jag skaffade matchande skor till mig och Daniel hahaha!
Ellen hästgästade på Chojke :D
Jag försökte få långt hår :(

 
Fortsättning följer ;)
 

Kommentera här: