Varför är katter så underbara?

Min högsta dröm är att få bo med 1000000 katter och kattungar så jag kan drunkna i små luddiga tassar! hahahahahh! Nejmen ärligt, jag älskar katter och skulle vilja ha hur många som helst, men lillskiten här hemma hårar så jävla mycket så Daniel vill inte ha några fler, haha! Sen hatar Mio andra katter så kanske är lika bra att låta bli.
 
Jag vet inte hur länge jag har varit fäst vid katter egentligen. Mina föräldrar brukar i alla fall berätta om när jag var liten och skulle leka katt. Jag åt och drack från skålar på golvet och jamade bara. De höll på att bli tokiga då det inte gick att prata med mig eftersomatt jag bara svarade med MJAU! Hahah fantastisk unge! 

Sen fick jag i alla fall min första katt när jag var 5 år, så efter det var det väl vardagsliv att alltid ha en katt antar jag. Jag skulle aldrig kunna leva utan katter idag och skulle Daniel tröttna på Mio så drar jag och katten tillsammans, haha! NÄ JA SKOJA! Ja skulle aldrig lämna Daniel men han kommer få dras med katter livet ut i alla fall, hehe!
 

Kommentera här: