Halvkass dag BTW!

Idag har varit en sån där halvdan dag. Jag vaknade imorse och ville för allt i världen inte gå upp. Tillstut lyckades jag i alla fall tvinga mig ur sängen och då var det bara att hasa sig fram till kaffeapparaten och fixa mig en kopp STARKT kaffe. 
 
När jag väl hade vaknat till lite grann så packade jag ner mina träningskläder i väskan, min skoldator och sen klampa jag ner till bussen som SJÄLVKLART VAR SEN! (Något jag verkligen hatar är att vänta så jag tycker det är förfärligt om det är mer än 3-4minuter tills bussen/tågen ska gå, haha)

Väl i skolan så var det klassråd som gällde direkt på morgonen, puh. Vi sa väl inte så mycket som vanligt utan avslutade mötet ganska snabbt och gick vidare till dagens lektion som skulle handla om studieteknik. Det gick väldigt bra men blev lite långtråkigt eftersomatt passet pågick från 9-12 med bara någon enstaka bensträckare. 
 
Vid 12 fick vi lunch och jag köpte en TRÖTT JÄVLA SALLAD. Jag försöker ju vara halvnyttig till och från,  haha. Sen efter lunchen hade vi en meningslös lektion som jag inte alls hängde med på och vid kl 14 slutade vi.
 
Efter skolan skulle jag gymma dåra MEN JAG HAR SÅKLART GLÖMT MITT JÄVLA GYMKORT... IGEEEEEEN. Så det var bara att åka hem och sura, haha! Har kollat igenom gamla bilder på mig och Chojke (som ni kan se en ihopklippt video med innan) och sen har jag inte gjort någonting faktiskt :) 

MEn ja, en halvtaskig dag, sådär.
Avslutar med en bild på mig och Chojke :) <3

Kommentera här: