Bikini för den storbystade...

Jag har ju största I-landsproblemet och det är att jag absolut inte kan hitta en bikiniöverdel som passar! Jag har aldeles för stora bröst för att köpa på H&M eller liknande tyvärr. Nu har jag bestämt mig för att beställa hem en överdel från Evas Underkläder som är helt vanlig "bh-liknande" i svart. Kanske inte världens snyggaste men jag har inte kroppen för att vara kräsen haha :(

Evas underkläder har i varje fall massor med udda storlekar så jag ska testa att beställa hem en och se om den passar :)
 

Kommentarer:

1 Alexandra Wirgart:

Äsch var STOLT över att du välsignades med ordentliga bröst! ;) Dessutom kan du ju beställa hem en och pimpa den med en virkad kant eller något! Jag beställde hem en förra sommaren som visade sig vara för liten för mig, så jag virkade en kant och satte på lite pärlor! :)

Svar: välsignelse är det inte enligt mig haha. håller på att samla mod för att förminska dom ;) men tills dess är din idé om att fixa till och pimpa en bikini själv en ytterst bra idé :D tusen tack :D kram
Miranda Björk fd. Östlund

Kommentera här: