VEGOBURGARE!

Idag så jobbade jag mitt 7e pass för den här veckan ock energin var verkligen i botten. Bland annat för att jag jobbat så mycket den senaste veckan och bland annat för att vi var ute och käkade och hade oss igår.

Jag och mina fina vänner var och åt middag på Riche och det var verkligen supertrevligt. Jag var duktig och drack coca cola istället för alkohol! Senare på kvällen mötte jag upp Daniel och vi kom hem väääldigt sent så det var inte så konstigt att jag vaknade trött idag.

Det gick i alla fall bra på jobbet. Vi hade superfina hamburgarbröd idag så jag bestämde mig att det skulle bli vegoburgare till middag idag. Daniel skulle inte äta hemma så det passade perfekt.
 
Jag tog med ett bröd från jobbet och resten hade jag hemma.

Jag köpte färdiga burgare från Hälsans kök som är veganska. Sen blandade jag vegansk majonäs med svartpeppar, salt och en vitlöksklyfta och hade som dressing. Lite rödlök, lite sallad och lite ketchup. Tyvärr var inte osten vegansk men den är vegitarisk i alla fall. Till det pommes och resten av vitlöksmajon att dippa! MUMS
 

Kommentera här: