Mellanmål

Känner mig som ett litet barn när jag kommer hem från skolan och äter mellanmål! Haha MUMMA!
Jag var var verkligen inte alls förtjust i kvarg förut. Hade jättesvårt för konsistensen och smaken och allt sånt. Men nu har jag vant mig och har verkligen börjat gilla det fantastiskt mycket! Vissa av dom är ju som att äta glass typ, haha! Dom säljs billigt ganska ofta tycker jag och då brukar jag passa på att köpa några goda så jag kan ha som mellanmål lite då och då ;)
 
Mina favoriter just nu är nötchokladen, hasselnöten och citron/lime! SÅ GODA! 

Kommentarer:

1 Fanny:

Jag har än så länge bara provat en av alla de nya kvargsmakerna som finns och det är med hallon. Måste dock prova de andra också :)

Svar: Ja hallon är också supergott! :D
Miranda Björk fd. Östlund

Kommentera här: