Berättelsen om igår.... hehe

Hejhopp!
Nu ska jag berätta om hur stackars lilla jag mådde igår... fy farao säger jag bara.

De började komma någon gång vid lunchtid. En bultande huvudvärk, sega ögonlock och en blick som inte riktigt hängde med. Det kändes nästan som att jag var bakfull. Jag försökte skaka av mig det och hoppades på att det skulle gå över.
När skolan var slut blev det värre. Jag kände mig svag i kroppen och benen darrade men jag bestämde mig ändå för att försöka att hitta en årspresent till Daniel (vi firar 4år nästa fredag). Jag gick runt i affärerna och bakfyllekännslan velade med fyllekännsla. Usch.
När jag sen gömde Daniels presenter i min tunga väska och gick för att möta honom så vi kunde handla och åka hem tillsammans så ville jag typ dööö! Jag var så trött, så seg, hade så ont i huvet och benen riktigt släpade efter mig. MEN då slog det mig!
Jag hade under hela dagen bara fått i mig EN kopp kaffe... fattar ni EEEEN?!?!?! Det är helt sjukt. Jag som häller i mig kanna efter kanna mådde verkligen inte bra av detta. 

Direkt när jag kom hem så gjorde jag iordning en kaffekopp och när den första klunken nuddade min tunga kändes det som att jag typ skulle få en orgasm, hahah! SÅ UDNERBART!


Ja ... de va bara de ja ville berätta ^^
 

Kommentera här: