En dålig eftermiddag

Vet inte riktigt varför men har verkligen haft en dålig eftermiddag. Otroligt känslig och nedstämd idag helt enkelt.
 
Igår kväll diskade jag och tvättade en massa och idag fortsätter det med ännu mer tvätt och med städning. Jätteroligt... 
 
Sorterar mängder med strumpor för tillfället.
 
Hur kommer det sig att man nästan aldrig hittar strumppar? Har typ sjuttioelvamiljoner udda strumpor... skumt.
 
Nu gör min man (haha sick) lite the och mackor åt oss innan vi ska sova. Har fortfarande en del att städa kvar (evighetsjobb hos oss tydligen) så får nog göra klart det imorgon. På lördag ska jag jobba så blir antagligen en lugn helg den här veckan.
 
För övrigt så är det så himla kallt i vår lägenhet! Jag som älskar att gå runt typ naken har på mig tjockstrumpor, långbyxor och långärmat! Usch
 
hade

Kommentera här: