zZzzZZzZzZzz

Energin är för tillfället i botten. Vill bara hem och sova :(
 
 Ibland så säger är man bara så där oförklarligt och obotligt trött i både kropp och knopp. Precis så är det för mig idag. Jag sitter och räknar minuter tills att jag får gå hem från jobbet och ögonlocken känns tunga som stenblock. 
 
Mina dagar är verkligen inte så händelserika. Jag jobbar ju 90% av min vakna tid... men idag har vi faktiskt hunnit ha besök från vår fastighetsskötare på morgonen som skulle kolla varför det är så fruktansvärt kallt i våran lya. Det kunde han inte svara på idag men han skulle skicka vidare ärendet.
Efter besöket hann jag med lite yoga innan det var dags att springa iväg till jobbet. Hej och hå vad stel jag är..
 
Imorgon ska jag försöka komma upp med tuppen och tvinga mig ner i källargymmet vi har. Får se hur det går.

Kommentera här: