Min vecka

Så här ser väl den här veckan ut för mig. Mycket skola och mycket träning men avslutas med en härlig dag i stallet för att kolla på dressyrtävlingar.
 
Det går väldigt bra för mig just nu med träningen så jag försöker hålla igång så mycket jag kan så jag inte kommer ur rutiner igen som jag gjorde för några veckor sen och hade uppehåll på över en månad, haha! 
Eftersomatt jag verkligen hatar att gymma så är det svårt för mig att ta mig dit egentligen. Min största draghjälp är att det ligger så nära skolan så jag kan gå direkt efter jag har slutat. Jag har fortfarande inte fått tillräckligt bra pli på mig själv för att åka och träna när jag är hemma hahahah ;)
 
Jaja får se om jag någon dag kanske kommer börja tycka det är kul också men tills dess så, vill man vara fin får man lida pin :D

Kommentera här: