Doctor? Doctor Who?!!

Hej hopp!

Förra helgen hade jag och min ena syster en födelsedagsfika med mamma, pappa och lillebror hemma hos henne. Vi fick fina presenter och (nästan) högst upp på min lista stod det att jag ville ha ett målarstaffli. Och tjoho vad glad jag blev när pappa kom bärandes på ett avlångt fyrkantikt paket. Jag har inte målat eller tecknat ordentligt på flera år och jag kände verkligen att jag behövde det här redskapet för att få en liteck spark i rumpan. Färger fick jag av Daniel för två år sen så nu var det bara att komma igång.

Jag köpte en stor målarduk och tre små, lite penslar och sen var det bara att sätta igång. Jag har målat två tavlor hittills och de är med "Doctor Who-tema". Daniel's idé!! Jag ska göra en till sen ska de sättas upp här hemma någonstans. 
 
Jag är väldigt nöjd med tanke på att jag inte målat med akrylfärger och på duk sen jag gick andra året på gymnasiet(6-7år sen?).

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Jättefina tavlor!! Vad duktig du är och trevlig blogg du har :)

Svar: Tack så mycket :D
Miranda Björk fd. Östlund

Kommentera här: