Bröllopsplanera?

Jag och min pöjk ska ju faktiskt gifta oss till nästa sommar och vi har väl lite smått börjat halvplanera tills dess. Men jag har så svårt att verkligen ta tag i något och BÖRJA! Jag vill bara göra alla roliga saker, så som att välja klänning, färgtema, dekorera, göra inbjudningskort och planera alkoholen för festen, hahaa!
 
Det där med att göra en budget, fixa en lokal och såna där viktiga saker orkar jag inte, hehe!
Nu har jag dock varit duktig och har ett datum som förslag och en plats för förslag. Nu måste vi sätta ihop en budget och kolla över gästlistan som redan gått över 100presoner, haha! 
 
Men ska bli så himla kul och fint och bra! Jag har ju hur många fantastiska människor som helst runt mig som vill vara med och hjälpa till så det är jag väldigt tacksa för :D

Kommentera här: